Často kladené dotazy
Jak správně "obsadit" zasedačku v Google kalendáři
Čas poslední změny před 3 roky
- Přihlásit se ke Google kalendáři pomocí pracovního účtu (@nexum.cz, @ambeat.cz, @webmium.cz) nebo pomocí sdíleného účtu meetingroom@ambeat.cz
- Google kalendář je dostupný ve Vašem webovém prohlížeči na adrese calendar.google.com
- Vytvořit novou událost
- Pojmenovat ji, vybrat datum a čas
- Přidat účastníky schůzky - pokud chcete, aby to bylo i ve Vašem kalendáři, tak nezapomeňte na sebe.
- Přidat zasedačku, ve které schůzka proběhne. Tímto se na daný termín obsadí.
- Vyberte v kalendářích odpovídající zasedačku - tím bude zasedačka i v kalendářích zobrazena jako obsazená. Ostatní tak už na první pohled uvidí, že s ní počítat nemohou.
- Uložít událost.